ZATRACENÉ PORADY
23.958,- Kč s DPH
23.958,- Kč s DPH
23.958,- Kč s DPH
Obsah programu
Tento video-trénink vysvětluje techniku pěti základních pravidel pro vedení porad, která platí jak pro tradiční osobní porady, tak i pro on-line porady virtuálních týmů. John Cleese v roli soudce vysvětluje na příkladu soudního jednání jednotlivá pravidla. Díky srozumitelnému a snadno zapamatovatelnému vysvětlení 5 klíčových prvků efektivní porady se tento video-trénink právem řadí k nejoblíbenějším a nejprodávanějším programům Video Arts.
Co program přináší
Po shlédnutí tohoto kurzu budou posluchači schopni lépe připravit, strukturovat, řídit a kontrolovat efektivní průběh pracovních porad.
Pro koho je program určen
Pro všechny manažery, kteří si váží svého času i času druhých.
Délka videoprogramu: 25 minut
Producent: Video Arts
PREZENTACE OD A DO Z
22.821,- Kč s DPH
22.821,- Kč s DPH
22.821,- Kč s DPH
Obsah programu
Videoprogram probírá hlavní úskalí prezentace. V první epizodě, která je nazvána "Pocit nervozity", má hlavní postava příběhu velmi špatný dojem z uskutečněné prezentace a obává se, že i příště to nevyjde. Program nenásilně radí, jak se s tím vypořádat. Obsah druhé epizody prozrazuje již název: "Nejde o to, co řeknete, ale jak to řeknete". Je věnována tomu, jak upoutat pozornost posluchačů. Jakmile získáte zájem, jste na nejlepší cestě uspět. Třetí epizoda "Nedostatek plánování je plánem neúspěchu" Vás povede při přípravě prezentace - stanovte si cíle, seznamte se se svými posluchači, strukturujte projev, používejte vizuální pomůcky... Čtvrtá epizoda radí, jak udržet kontrolu nad prezentací, a pátá "dává dohromady" všechna předcházející doporučení.
Co program přináší
Úroveň prezentace a úroveň jazykové výbavy je podle reprezentativního výzkumu velkou slabinou českých a slovenských manažerů. Zatímco v oblasti speciálních odborných znalostí a dovedností nejsou ve srovnání se západoevropskými kolegy vůbec pozadu, někdy disponují i něčím navíc, prezentace není zrovna oslnivá. Přitom při nabídce srovnatelných produktů je právě úroveň prezentace tím, co získává "body", které nakonec rozhodnou. Program "Prezentace od A do Z" představuje vydatnou pomoc všem těm, kteří chtějí prostřednictvím profesionální prezentace a image zdůraznit kvalitu toho, co nabízejí druhým.
Pro koho je program určen
S dobrou prezentací vyhrávají všichni bez ohledu na postavení a profesi. Nicméně mimořádný význam má tento program pro ty, kteří reprezentují sebe a firmu na veřejnosti, před klienty, úřady apod.
Délka videofilmu: 53 minut
Producent: Video Arts, Anglie
ŘEČ TĚLA – ZÁKLADNÍ PROGRAM
20.328,- Kč s DPH
20.328,- Kč s DPH
20.328,- Kč s DPH
Obsah programu
Většina lidí si uvědomuje, že často více záleží na tom, co druhým lidem sdělujeme o určité záležitosti, než to, jaká je tato záležitost ve skutečnosti. Zdaleka ne všichni lidé si však uvědomují, že někdy to nejsou slova, která rozhodují o výsledku komunikace, ale spíše naše gesta, mimika, určité mimovolní reakce, které prozrazují více, než si obvykle připouštíme. Program nás uvádí do pěti situací, ve kterých se přesvědčujeme o tom, že špatnou "řečí těla" lze jinak dobrou a promyšlenou komunikaci pokazit. Nejdříve sledujeme pracovní schůzku s novým klientem, poté dramatickou komunikaci v hotelové recepci, pohovor personalistky s pracovníkem, chování prodavače vůči zákaznici a nakonec prezentaci uvnitř firmy. Vždy je názorně předvedeno, jak může řeč těla - při shodných slovech - výsledný efekt zhoršit nebo naopak výrazně zlepšit.
Co program přináší
V první řadě si uvědomíme, jak významnou součástí komunikace je řeč těla. Budeme se snažit změnit své chování, abychom mimoděk neprozrazovali při jednání naše vnitřní pocity (obavy, zlost, rozpaky apod.). A konečně se znalostí "body language", budeme mít při komunikaci s druhými určitou výhodu, budeme vnímat řadu signálů, které nám napoví, co skutečně cítí a co si myslí náš partner v jednání. Převaha, kterou takto získáme v komunikaci s druhými, určitě stojí za čas, který budete věnovat se tomuto programu.
Pro koho je program určen
Znalost "řeči těla" je velmi důležitá pro manažery, prodejce, novináře, právníky, personalisty... Jednoduše pro všechny profese, ve kterých je schopnost dobré komunikace základem práce.
Délka videofilmu: 21 minut
Producent: Video Arts
UMĚNÍ VYJEDNÁVAT
22.688,- Kč s DPH
22.688,- Kč s DPH
22.688,- Kč s DPH
Obsah programu
Jak se připravit na vyjednávání, jak je zahájit, kdy a jak učinit nabídku a jak dovést jednání k úspěchu? To vše je obsahem rad George, manažera místní firmy, které dává své přítelkyni Daphne, majitelce malého hotelu. První pokusy Daphne vyjednávat končí nezdarem. Spíše ztrácí než získává při vyjednávání s majitelem autoservisu, se svou hospodyní a stavební firmou. Každá nová zkušenost a rady George ji však posouvají kupředu na cestě k úspěšnému vyjednávání. Příběh končí vtipným a pohotovým vyjednáváním Daphne s Georgem. Zde již proti sobě stojí zdatní vyjednavači, kteří pro sebe maximalizují výhody, ale současně chápou, že i ten druhý musí "získat".
Co program přináší
Končí-li komunikace tím, že obě strany mají pocit, že dosáhly toho, co je pro ně důležité, je to předpoklad, že i v budoucnu budou mít zájem spolu komunikovat (obchodovat, spolupracovat, scházet se...). Komunikace však také může skončit spokojeností jen jedné strany nebo se také může stát, že obě strany se rozejdou s pocitem "prohry". Pokračování komunikace pak bude zřejmě nemyslitelné. Program naučí každého vyjednávat tak, aby obě strany z jednání odcházely s pocitem výhry. A to je základ úspěchu jakékoliv činnosti, ve které jsme závislí na druhých.
Pro koho je porgram určen
Program je určen všem lidem, pro které je vyjednávání důležitým předpokladem jejich úspěchu – obchodníkům, manažerům, politikům, odborářům a mnoha dalším.
Délka videofilmu: 29 minut
Producent: Key Knowledge
JAK SE VYPOŘÁDAT S NAMÍTKAMI
20.268,- Kč s DPH
20.268,- Kč s DPH
20.268,- Kč s DPH
Obsah programu
Hrdina videoprogramu zakoupí v imaginárním hračkářství hru - hru na prodávání. Úkolem prodejce ve hře je prodávat výrobky a služby klientům. Hra se však novému majiteli příliš nelíbí. Naprogramovaní zákazníci neustále kladou námitky a náš hrdina si s nimi neví rady. Dokonce se vrací do hračkářství a žádá o jinou hru, ale bez námitek. Jaká by to byla hra na prodávání, kdyby kupující neměli námitky? Prodejce by nebyl prodejcem, ale dodavatelem. A tak se hrdina filmu začíná učit zdolávat námitky. Naučí se, že námitka není nutně začátek špatného konce prodeje. Naopak, námitky zpravidla vznášejí ti, kteří o koupi uvažují.
Co program přináší
Program vysvětluje, co kupující námitkami nejčastěji rozumějí. Poradí prodejcům, jak na ně správně reagovat a procvičí je v tom, jak je využít jako záchytný bod pro zjištění potřeb a požadavků klienta a pro jejich uspokojení. Na námitky je proto třeba pohlížet kladně, jako na výzvu ze strany klienta, kterou musí prodejce překonat, aby dosáhl úspěšného uzavření obchodu. Absolvování programu bude velkým povzbuzením zvláště pro začínající prodejce, kteří se námitek zákazníků obávají. Užitečný bude i pro zkušené prodejce, kteří budou moci konfrontovat své postupy s postupy doporučenými ve filmu.
Pro koho je program určen
Zdánlivě je program určen jen prodejcům, ale své uplatnění nalezne u všech pracovníků firmy, kteří vstupují do kontaktu s klienty (pracovníci public relations, péče o zákazníky, asistentky atd.)
Délka videofilmu: 30 minut
Producent: Key Knowledge
PRODÁVÁNÍ KROK ZA KROKEM
20.268,- Kč s DPH
20.268,- Kč s DPH
20.268,- Kč s DPH
Obsah programu
Mladý a nezkušený prodejce překypuje nadšením a touhou vrhnout se do obchodování. Je přesvědčen, že do zásad prodeje snadno vnikne praxí a pomyšlení na nudné studium teorií prodejních dovedností ho přinejmenším znervózňuje. Ačkoli má znamenitého školitele, který se snaží jeho cestu maximálně zkrátit, je náš prodejce vždy "chytřejší". Rady vyslechne na půl ucha a hrne se k zákazníkovi. V reálné prodejní situaci však zjišťuje, že nadšení nestačí. Je nutné skutečně respektovat některé zásady prodeje a postupovat krok za krokem až k uzavření obchodu. Žádný stupeň nelze vynechat či přeskočit, chceme-li vytěžit z obchodní schůzky maximum.
Co program přináší
program pomáhá urychlit a zefektivnít trénink zvláště nových členů prodejního týmu. Prakticky dokazuje, jak je nezbytné:
- perfektně znát produkt, který prodejce nabízí
- umět vyhledávat správné zákazníky
- připravit se dobře na první kontakt
- umět zjišťovat potřeby klienta a reagovat na ně
- vědět, jak správně prezentovat sebe a produkt
- umět ve správný čas uzavřít obchod
- trvale pečovat o klienta (poprodejní servis)
Pro koho je program určen
Pro všechny prodejce a manažery prodeje, kterým výrazně usnadní proškolení nových členů týmu a pomůže jim kontrolovat dodržování prodejního postupu u prodejců se zkušenostmi. Program by se měl stát "slabikářem" prodejců, který by měl být čas od času opakován.
Délka videofilmu: 28 minut
Producent: Key knowledge
ZÍSKÁVÁNÍ ZÁJEMCŮ
15.125,- Kč s DPH
15.125,- Kč s DPH
15.125,- Kč s DPH
Obsah programu
Všechny firmy ztrácejí postupně některé své zákazníky a nemusí to být jejich chyba. Zákazník může zbankrotovat, daný produkt pro něj přestane být důležitý, anebo ho zláká konkurence. Proto je nutné systematicky kontaktovat nové zájemce, nejen aby se "ztracení" klienti vynahradili, ale také aby rostl obrat. V programu sledujeme osudy mladé samostatné podnikatelky - fotografky, jejíž studio ztrácí zákazníky. Situace se stále horší. S pomocí strýčka se však naučí vyhledávat nové zákazníky a svůj nepříliš úspěšný podnik změní v prosperující firmu. Z počátku je poněkud zklamána tím, jak velké úsilí musí vynaložit k získání několika zákazníků, ale brzy se nadchne pro potenciál, který je v jednotlivých technikách vyhledávání zákazníků obsažen.
Co program přináší
Videofilm seznamuje s hlavními technikami úspěšného prospektingu v jakémkoli oboru podnikání. Program názorně ukazuje a vysvětluje:
- proč je nezbytné stále získávat nové zájemce,
- jak prospekting zakomponovat do každodenního prodejního programu,
- jak uplatnit sedm efektivních technik pro získávání zájemců.
Pro koho je program určen
Pro všechny skupiny lidí, jejichž hlavní nebo alespoň důležitou součástí práce je prodej zboží nebo služeb. Má co říci prodejcům v terénu, šéfům prodeje, majitelům a manažerům firem, kterým jde o obchodní úspěch.
Délka videofilmu: 25 minut
Producent: Key Knowledge
KDO ZABIL OBCHOD ?
22.385,- Kč s DPH
22.385,- Kč s DPH
22.385,- Kč s DPH
Obsah programu
Společnost Millers není právě v nejlepší hospodářské situaci. Významným příslibem k vyřešení potíží je kontrakt, který právě projednává obchodní zástupce George Cooper s manažery Spojených oceláren. Zbývá již jen dojednat několik podrobností a předvést zařízení ve výrobním závodě. Úsilí George je však postupně mařeno drobnými nedostatky v práci jeho kolegů, v komunikaci a kooperaci v různých úsecích společnosti Millers. Nikdo neudělá zásadní chybu, ale drobná provinění vůči zákazníkovi - Spojeným ocelárnám - se postupně sčítají a výsledkem je ztráta objednávky. Kdo je vinen? Nedostatečný zájem všech o klíčového klienta.
Co program přináší
Program dokazuje, že mít dobré produkty je sice nutnou podmínkou úspěchu, ale nikoliv zárukou. Pokud se k očekávanému produktu nepřipojí očekávané chování všech pracovníků, kteří s klientem přicházejí do styku, může dojít k situaci, kdy vaše "dobré zboží" nikdo nekoupí. Klient nemá klapky na očích. Pozoruje nejen produkt, který chce koupit, ale i to, jak jednají se zákazníkem i spolu navzájem pracovníci dodavatelské společnosti. Program nabízí trénink firemní komunikace a kooperace s cílem zlepšit organizační kulturu a image vnímanou klienty.
Pro koho je program určen
Jednoznačně pro všechny pracovníky všech typů organizací. Jedná se o program, který účinně napomohl mnoha světovým firmám zlepšit svou image, péči o zákazníky a dosáhnout lepších ekonomických výsledků bez velkých investic.
Délka videofilmu: 30 minut
Producent: Key Knowledge
MOTIVACE TÝMU
22.821,- Kč s DPH
22.821,- Kč s DPH
22.821,- Kč s DPH
Obsah programu
Mzdová účtárna většího podniku, to je prostředí, které samo o sobě nevyvolává představu velké zajímavosti práce a motivace pracovníků. Postupně jsme seznamováni s příčinami slabé motivace lidí v účtárně včetně demotivovaného a přetíženého vedoucího. Právě on řeší stresovou situaci přímo symbolicky - oknem uniká před problémy a požadavky, které nedokáže zvládnout. Nový vedoucí účtárny chápe, že pokud chce být úspěšný, musí zjistit příčiny demoralizace podřízených a nalézt způsoby jejich motivování k práci. Prostřednictvím porad týmu, individuálních rozhovorů, popisů práce, nového systému monitorování a hodnocení výkonu, stanovování cílů atd. nachází postupně jádro problémů a cestu k jejich řešení zlepšením vztahu k práci a motivací pracovníků.
Co program přináší
Pro každého manažera je mimořádně důležité mít lidi, na které je spolehnutí, kteří jsou schopni a ochotni splnit zadané úkoly s chutí, iniciativou, s upřímným zájmem o danou věc. Program je v tomto ohledu velmi cennou pomůckou. Manažerům totiž pomáhá rozpoznat symptomy slabé motivace, porozumět tomu, co podřízené motivuje a demotivuje, a připravit akce, které povedou k posílení motivace jednotlivců i týmu jako celku. Manuál programu obsahuje nejen návody na praktická cvičení, ale i krátký a užitečný přehled nejznámějších teorií motivace.
Pro koho je program určen
Program patří k těm, které by měly používat všechny organizace k přípravě manažerů všech stupňů. Problém motivace je univerzální a míra jeho zvládnutí předurčuje úspěch manažerů a celé organizace.
Délka videofilmu: 32 minut
Producent: Video Arts
FISH!
25.955,- Kč s DPH
25.955,- Kč s DPH
25.955,- Kč s DPH
Obsah programu
V tomto jednoduchém příběhu, odvíjejícím se na rybím tržišti , najdete úžasné množství inspirace, energie a povzbuzení.
Mládenci, kteří okouzlujícím způsobem komunikují s klienty a mimochodem také prodávají ryby, nás učí čtyřem základním praktikám filosofie FISH!
- Hrajte si
- Udělejte jim radost
- Soustřeďte se
- Zvolte si svůj postoj
Vneste si do práce i do života uvolnění, zábavu a legraci. Pomáhejte klientům a dělejte jim radost, když nekoupí nic teď, koupí příště. Věnujte se jim a buďte s nimi. Zvolte si, že dnes prožijete příjemný a šťastný den.
Co program přináší
Film pomůže divákům pochopit důležitost změny svého pracoviště na místo prodchnuté nadšením a na příkladech ze skutečného života dává návod, jak takové pracoviště vytvořit. Program vysvětluje, že jakákoli práce může být skvělá, když si ji skvělou uděláte. Každý si může z práce udělat zábavu a z klientů přátele, když bude chtít…
Pro koho je program určen
Program je určen jak pro manažery, kteří chtějí povzbudit svůj tým, tak i pro členy týmu na všech úrovních.
HODNOTÍCÍ POHOVOR
22.821,- Kč s DPH
22.821,- Kč s DPH
22.821,- Kč s DPH
Obsah programu
Alan Harper je správcem budov velké firmy. Právě absolvoval hodnotící pohovor se svým manažerem Stevem a odchází roztrpčen, neboť tento rozhovor byl přehlídkou snad všech chyb, kterých se manažer při hodnocení podřízeného může dopustit. Z rozhovoru Steva a jeho nadřízené, Rose, vyplývá, že Steve si svých chyb není vědom. Má pocit, že udělal vše, co bylo v jeho silách. A tak Rose nezbývá, než Stevovi vysvětlit, jak má hodnotící pohovor vypadat. Steve se učí rychle, a tak nový rozhovor s Alanem vede k pozitivnímu výsledku.
Co program přináší
Rozhodli jste se pro pravidelná hodnocení pracovníků firmy/instituce? Obáváte se, že na to Vaši manažeři nejsou připraveni, máte strach z formálnosti a povrchnosti hodnocení? Vidíte riziko v demotivaci pracovníků, kteří budou hodnoceni? Program Vám pomůže s přípravou na hodnocení a odstraní mnohá rizika. Pomůže pochopit význam pravidelných hodnocení a zřetelně ukáže postup přípravy hodnotícího rozhovoru. Program analyzuje správný způsob jeho vedení – včetně kladení otázek a správného naslouchání. Učí, jak udělat dobré závěry pro budoucí období, jak uspět v roli hodnotitele i hodnoceného.
Pro koho je program určen
Pro manažery všech úrovní, kteří se připravují na hodnotící pohovory a mají zájem, aby jejich výsledky byly pro ně i jejich spolupracovníky přínosem.
Délka videofilmu: 38 minut
Producent: Video Arts
VÍC NEŽ JEN INTUICE
22.821,- Kč s DPH
22.821,- Kč s DPH
22.821,- Kč s DPH
Obsah programu
Víte, co je "behaviorální rozhovor"? I když tuto techniku vyvinuli psychologové, není to nic přísně vědeckého, co by bylo zapovězeno laikům. O co jde? Základem metody behaviorálního pohovoru je předpoklad, že na základě poznání minulého chování člověka jsme schopni poměrně přesně předpovědět, jak se bude chovat i v budoucnosti. Děláte-li výběr kandidátů na volné místo ve vaší firmě, lze metodu behaviorálního rozhovoru využít. Předem si musíte přesně určit kritéria a parametry, které jsou pro dané pracovní místo důležité. Budete se ptát na prožité situace, které Vám ukáží, jak dané situace kandidát v minulosti zvládl. Z toho lze odhadnout, jak se bude chovat v pracovní pozici, kterou chcete obsadit.
Co program přináší
Techniku vedení přijímacího rozhovoru, která sice vyžaduje důkladnou přípravu a zkušenost, ale vyplatí se. Videoprogram naučí, jak:
- hodnotit spíše schopnosti než osobnost,
- připravit otázky, které odhalí reálné předpoklady,
- udržet rozhovor pod kontrolou,
- využít ticha ve svůj prospěch,
- využívat zpětnou vazbu,
- jak efektivně naslouchat a analyzovat odpovědi,
- nalézt "protidůkaz" k ověření slov kandidáta.
Naučíte-li se techniku "behaviorálního rozhovoru", využijete ji i jinde než jen při přijímacím interview.
Pro koho je porgram určen
Pro personalisty a všechny manažery, kteří provádějí výběr nových lidí a zatím spíše spoléhají na svou intuici, než na systematické analytické přístupy, mezi něž "behaviorální pohovor" patří.
Délka videofilmu: 20 minut
Producent: Video Arts
KOUČOVÁNÍ TÝMU
21.611,- Kč s DPH
21.611,- Kč s DPH
21.611,- Kč s DPH
Obsah programu
Dave je odpovědný za styk s klíčovými zákazníky. Ve své práci je dobrý, ale nedaří se mu, aby stejně dobří byli i jeho dva podřízení - Marie a Gary. I on na tom má svůj podíl. Například Garyho nedostatečně instruuje o novém systému přednostních objednávek a firma v důsledku toho ztrácí velkého klienta. Ve volném čase je Dave úspěšným kapitánem a koučem místního fotbalového týmu. Ve své kanceláři má fotografii svého starého trenéra, s nímž probírá své prohry i vítězství. Svěří se mu i se svými pracovními neúspěchy. Trenér Davovi naznačí, že příčinou jeho pracovních problémů je to, že v práci nekoučuje své lidi tak, jak to dělá na hřišti. Zásady koučování jsou totiž stejné, ať jde o jakýkoli tým.
Co program přináší
Co je koučování a jak musí probíhat, má-li být proces úspěšný:
- Všímejte si, kde a u koho je potřeba koučování.
- Přizpůsobte obsah a styl tréninku (koučování), aby vyhovoval potřebám jednotlivce.
- Vysvětlete a předveďte, jak by měl být úkol plněn.
- Povzbuďte zaměstnance.
- Kontrolujte pokroky během tréninku.
- Zhodnoťte a motivujte zaměstnance po skončení koučovacího procesu.
Pro koho je program určen
Pro všechny stupně manažerů a vedoucích skupin. Koučování je proces, který by měl ovládat mistr, stejně jako generální ředitel.
Délka videofilmu: 21 minut
Producent: Video Arts
KOUČOVÁNÍM K ÚSPĚCHU
21.720,- Kč s DPH
21.720,- Kč s DPH
21.720,- Kč s DPH
Obsah programu
Dva lidé, vedoucí redaktor úspěšných novin a mladá pracovnice prodeje, mají podobný zájem – musí se v zájmu své budoucí kariéry naučit novým dovednostem a příliš si v tomto ohledu nevěří. Proto se jich ujímají jejich spolupracovníci, kteří již pochopili základy koučování. Zpočátku se práce příliš nedaří, redaktor ani pracovnice prodeje totiž tomuto nezvyklému způsobu učení nevěří. Jejich kolegové však nepolevují a celý proces začíná po nějaké době přinášet žádoucí výsledky.
Co program přináší
Redaktorovi se nakonec zalíbí koučování natolik, že jej začíná uplatňovat i u svých podřízených. Program nás seznamuje se zásadami koučování. Autoři vysvětlují, že koučování je složitý proces a předpokladem jeho úspěchu je vzájemná důvěra kouče a koučovaného pracovníka. Správný kouč počítá s tím, že jeho svěřenec potřebuje především praktické znalosti. Klíčovým prvkem tohoto stylu řízení je proto možnost vyzkoušet si nové postupy v praxi. Koučovaný pracovník se sice pravděpodobně dopustí řady chyb, ty však v tomto případě nejsou na závadu – chybami se člověk přece učí nejlépe.
Pro koho je program určen
Program je určen třem skupinám pracovníků: ředitelům organizací, nižším manažerům a řadovým zaměstnancům. Cenné poznatky si z něj mohou odnést všichni.
Délka videofilmu: 36 minut
Producent: Key Knowledge, Anglie
30 ZPŮSOBŮ JAK UŠETŘIT ČAS
20.401,- Kč s DPH
20.401,- Kč s DPH
20.401,- Kč s DPH
Obsah programu
Zní to až komicky: mnoho manažerů nemá čas proto, že dosud nenašli dost času k tomu, aby si čas zorganizovali. Neustále žijí v pocitu nervozity, protože "nestíhají". Filmový hrdina Richard je nadaný mladý muž, který byl nedávno povýšen na marketingového manažera. Naštěstí má přátelsky nakloněného kolegu - Mika, manažera prodeje, který si svůj čas umí "ohlídat". Je večer a Richard je stále ve své kanceláři... Mike se zastavuje u Richarda a probírá s ním příčiny, proč Richardovi nestačí pracovní doba. Retrospektivní záběry ukazují, kde Richard zbytečně čas ztrácí. To ho přinutí změnit styl práce a výsledek na sebe nenechá dlouho čekat.
Co program přináší
Videoprogram obsahuje 30 praktických zásad, v jejichž uplatnění se skrývají podstatné úspory času, lepší výsledky práce, spokojenost nadřízených a klientů a v neposlední řadě i dobrý pocit toho, kdo tyto zásady uplatňuje. Program poskytuje cenné rady:
- jak postupovat při přípravě a organizaci práce,
- jak odstranit rušivé a „brzdící“ vlivy,
- jak plánovat schůzky,
- jak efektivně telefonovat,
- jak uspořádat systém informací (materiálů)
Pro koho je program určen
Videoprogram je neocenitelnou pomůckou pro ty, kteří se svým časem nedokáží vyjít. Užitečný je i pro ty, kteří již „time management“ zvládli, ale chtějí se zamyslet nad možnostmi dalšího zdokonalení.
Délka videofilmu: 24 minut
Producent: Video Arts
KOMUNIKAČNÍ INTELIGENCE
23.426,- Kč s DPH
23.426,- Kč s DPH
23.426,- Kč s DPH
Obsah programu
Tým 5 lidí se díky nedostatečné vnitrofiremní komunikaci dostává do značných problémů vztahových i pracovních, týmová spolupráce zaostává, jeden člen týmu chce dát výpověď.Při krizovém vývoji poté program ukazuje roli kouče a vedoucího týmu jako klíčových osob pro zavedení asertivního způsobu komunikace.Správná komunikace nejde členům týmu hned.Učí se ale překonávat navyklé nevhodné stereotypy v komunikaci, učí se být asertivní a tím dosahují jak porozumění v kolektivu, tak vlastního uspokojení.Program končí opětovným stmelením kolektivu a skvělým pracovním úspěchem týmu.
Co program přináší
Program pomáhá rozpoznat jednotlivé komunikační typy (asertivní, pasivní, agresivní a pasivně-agresivní) a způsob překonávání zažitých komunikačních stereotypů.
Vede k osvojení správné komunikace a tím dosažení společného cíle týmu.
Pro koho je program určen
Závěr programu shrnuje probrané téma v přehledné formě, což maximalizuje užitek, který si divák z programu odnese.Program je určen pro kohokoli, kdo k dosahování svých cílů potřebuje komunikovat s okolím. Tedy jak pro členy týmů, tak pro jejich manažery.
Délka videofilmu: 22 minut
Producent: Fenman Ltd., Anglie